درباره وبلاگ


اخبار درج شده بر گرفته از سايتهاي خبري معتبر ميباشد.
موضوعات


آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 26
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 26
بازدید ماه : 38
بازدید کل : 60946
تعداد مطالب : 70
تعداد نظرات : 2
تعداد آنلاین : 1

خبرهاي داغ
اخبار ایران و جهان

 فرمانده انتظامی استان فارس گفت: سارقانی که اقدام به سرقت از حساب‌های الکترونیکی مشتریان بانک‌های مختلف در سطح کشور کرده بودند، در فارس شناسایی و دستگیر شدند.
 
به گزارش ایسنا، سردار سیروی سجادیان در این باره گفت: سارقان دو نفر هستند که یکی از آنان دارای مدرک مهندسی بوده و دیگری نیز دوره‌های فنی را طی کرده است و هر دو اشراف کاملی بر سیستم‌های رایانه‌ای و الکترونیکی دارند.
 
وی در خصوص شگرد این سارقان گفت: آنان با نصب دوربین و تلفن‌همراه در محل دستگاه‌های کارت‌خوان، شماره رمز استفاده‌کنندگان را تصویربرداری کرد و پس از آن که شماره کارت عابربانک را نیز با استفاده از دستگاهی که خودشان ساخته‌ و در دهانه ورودی کارت دستگاه‌های کارت‌خوان نصب کرده بودند، برمی‌داشتند، اقدام به تهیه کارت جعلی و برداشت از حساب می‌کردند.
 
سجادیان با یادآوری اینکه این سارقان در شهرهای تبریز، تهران، کرمانشاه و شیراز اقدام به سرقت کرده‌اند، گفت: این افراد در یک روز حدود 45 میلیون تومان از کارت عابربانک مشتریان بانک‌های مختلف، برداشت کرده بودند.
 
وی تصریح کرد: سارقان برای آن که شناسایی نشوند، هنگام نصب تجهیزات روی دستگاه‌ها و برداشتن این تجهیزات، از ماسک استفاده کرده بودند اما پلیس با هوشیاری آنان را که سابقه‌ای هم ندارند شناسایی و دستگیر کرد.
 
فرمانده انتظامی فارس گفت: این دو سارق با افتتاح بیش از هفت حساب با مشخصات و نشانی‌های متفاوت، پول‌های سرقت شده را در این حساب‌ها نگهداری می‌کردند.
 
سجادیان با بیان اینکه تحقیقات از این دو سارق همچنان ادامه دارد، گفت: پیگیری پرونده با ثبت 100 فقره شکایت درباره برداشت غیرقانونی از کارت‌های الکترونیک شروع شد و پس از پیگیری‌ پلیس فتا در فارس، این تعداد تاکنون به 300 فقره شکایت از سراسر ایران افزایش یافته است.
 
فرمانده انتظامی فارس تصریح‌کرد: پس از استعلام از بانک‌های مختلف و دریافت پاسخ، حجم رقم سرقت شده اعلام می‌شود.



صفحه قبل 1 صفحه بعد

 
 
نویسندگان
پیوندها
آخرین مطالب